picture

picture

2015. február 11., szerda

Félperces novellácska

  Legszívesebben kitépném a saját szívem a helyéről. Hogy lehetek ekkora szemét, és legfőképp fogalmam sincs mi lett velem.
  Az egy dolog, hogy valamelyik nap láttam Shinnát egy város fő terén, ahogy egy koripályán korcsolyázott. Hogy honnan vagyok olyan biztos abban, hogy ő volt? Egyszerűen felismertem azokat a mesés lábakat, ahogy az egyiken állt, a másiknak csak a hegye ért le, a világoskék korcsolya csak még kívánatosabbá tette. Világos, kopottas farmer feszült kerek fenekére, sportos lábaira, de néha az az átkozott kabát akadályozta a tökéletes kilátást... Combközépig érő, sötétkét kabátban volt, kapucnija szélén a szőrme leért egészen a melléig. Aranyszínű haját eleinte összefogta, de később hagyta, hogy a lenge téli szellő belekapjon, vitte magával, mint egy fátylat. Mozgása könnyed volt, kecses, mint mikor táncol, hibátlan teste csodálatos látványt nyújtott.
  Ma meg mi volt? A melóhelyen mennék be egy ajtón, egy ismeretlen pasival találom szemben magam. Egy alig használt szoba ahová bementem, ő jött utánam, pedig csak megbámultam egy kicsit... Ah, tuti, hogy észrevette. Ha tudtam volna előre, hogy senki sem fog bejönni, széttárt lábakkal ültem volna elé az asztalra... Hát igen, a szex minden időben jó, egész nap; reggel energiát és lendületet ad, délben űzi az unalmat, este pedig jó a mese helyett...
  De ez a pasas... ha valaki lehet észveszejtőbb! Szemüveg, az az igazi vastagkeretes, fekete, önmagában borzasztó. A pasi kicsit szakállas is, de az arcvonala felett olyan sima, mint a babapopsi, teste bivalyerős, nem túl magas, és kicsit olyan vad, barbár a kisugárzása.
  Ha csak előtte állsz, nem biztos, hogy bármi hatással van rád, de ha megszólal, hangja behatol a tudatalattidba, olyan mélyre, ahová azt hitted, senki sem képes belátni, ő mégis olvas benned, és képtelen vagy neki ellenállni.
  Nem tudom mit csináljak; borzasztóan kívánom, de nem ő az egyetlen... amint látjátok.
  Lehet azt csinálnia egy csajnak, amit egy macsó pasinak? Hogy biszexként egyik lányt vinni ágyba a másik után?

2015. Február 11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése