picture

picture

2015. április 27., hétfő

Ágyban egy angyallal 2 +18 hetero

  Vergődtem az ágyamban, mint egy partra vetett hal, forgolódtam, folyt rólam a víz, és lerugdostam magamról a takarót. Az erkélyről hallottam az eső lomha kopogását, és betegen felnevettem: megáznak a ruhák, amiket reméltem, hogy reggelre megszáradnak. Egy hisztérika lettem az utóbbi napokban, mindenen nevettem, amin nem kellett volna, sírtam, ha Kyle-ra gondoltam és rászoktam a maszturbálásra. Beszereztem egy normál farok-méretű dildót, és esténként hosszú nyögések és nyüszítések közepette élveztem el, néha kétszer egymás után. Betege lettem a saját testemnek, még biciklizés közben is beizgultam, amint hazaértem, koppanásig csúszva a kis játékomba, lüktető puncival élveztem ezt a természet adta örömöt.
  Kyle még csak fel sem hívott azóta, hogy nála jártam. Sem egy SMS, sem egy hangüzi, közösségi oldalakon sem hagyott semmit, pedig van pár, ahol mindketten fent vagyunk. Akárhová mentem, folyton ő jutott eszembe, mintha követett volna mindenhová, közben tudtam, hogy még mindig kórházban van.
  Egy napfényes reggelen az ő hangjára keltem. Alig értettem, mit mond, és a játékomat fogta a kezében, ami hihetetlen jól állt a kezében... egy szívdöglesztő pasi egy rózsaszín műpénisszel. Meztelen voltam, derékig betakarva, és Kyle csak engem nézett, ahogy próbálom betakarni magam... Esélyem nincs arra, hogy ezt visszacsináljam, de tudod mit? Nem is akarom! Ha van esélyem arra, hogy akár csak egyszer is megkapjam, akkor ez az!
  Átfordultam a hasamra, kicsit kinyomtam a fenekem, és nyögdécselni kezdtem, finoman, édesen, hogy felizgassam.
- Te perverz szuka! - nyögte, majd áthúzta fején a pólóját, de nem vette le rólam a szemét.
- Mi a baj? - kérdeztem incselkedve. - Tegnap este túlságosan kielégítettek?
  A számba tette a játékomat, és finoman húzogatni kezdte ki és be. Láttam a szemeiben azt a vadságot, amitől egy ideig rettegtem, de most azt akarom, hogy megtegye, kíméletlenül, önző módon.
  Egy rántással lehúzta rólam az összegyűrt paplant, majd elkezdte simogatni kerek fenekemet. Kissé kiterpesztettem, és nem is hagyta ezt figyelmen kívül; egyik ujját belém süllyesztette. Finoman húzogatta, közben a játékomat is mozgatta a számban, amire nagyon beizgultam. Kis idő múlva kivette belőlem az ujját, a műpéniszt áttette nyálától és nedveimtől tocsogó puncimba.
  Ringatóztam, ahogy lökte belém a bejáratott játékot, nyála már majdnem folyt, és a szerszáma majd' átlyukasztotta a nadrágját. Úgy hasaltam előtte, hogy közben ő dughassa a puncimat, én a karjaimra dőltem, és nyögtem. Szidtam, hogy miért nem a saját farkával dug meg, de nem bírtam nyögés nélkül.
  A nadrágjára tettem a kezem, pont oda, ahol az a dudor volt. Babrálni kezdtem a gombbal és a cipzárral, ő erre gyorsabban mozgatta bennem a játékom, lihegésem szaporább lett, majd hátam ívbe hajlott,megfeszültem és sikítva markolásztam egyik kezemmel a levegőt magam előtt, másikkal Kyle nadrágjába kapaszkodtam.
  Kyle mögém térdelt az ágyra és nyalni kezdett, hogy az arcát puha ajkaim közé fúrta, nyelvével fürgén, mélyre hatolva. Tátott szájjal kapkodtam a levegőt, még nem múlt el az élvezetem minden hulláma, de ő máris próbálta tovább fokozni. Amíg nyalt, ujjai a csiklómon köröztek finoman, másik kezét nem tette rám, csak éreztem, hogy abbahagyja a nyalást. Csontkemény farkával simogatta a puncim bejáratát, fel és le húzogatta, közben nagyokat sóhajtott. Egyik kezét a derekamra tette, majd makkját finoman betolta. A csillogó előnedvtől, és az én nedveimtől gyorsan becsúszott, de ki is húzta. Még egy lökés, már mélyebbre ment, de megint kihúzta, és a következővel tövig merült belém.
  Kihúzta lassan, hogy már csak a hegye maradjon benn, aztán megint tövig tolta. Szép lassan csinálta, nem sietett, annak ellenére, hogy nekem kellett volna a tempó. Gyorsított pár percig, majd megint lassan, szinte himbálóztunk egymáson, míg egyik kezével a melleim markolászta.
  Kiszállt belőlem, és megfordultam a hátamra, hogy láthassam az arcát; izzadtságcseppek gyöngyöztek homlokán, szája kiszáradt, cserepes volt, és nem csukta be. Erőltetve, szinte nyelte a levegőt a száján is, orrlyukai kitágultak, mint egy bikának a viadal előtt. Egyik lábam a nyakába vette, a másikba kapaszkodva lehúzta a derekához, közben közelebb vont magához. Tövig tolta belém magát, és irdatlan tempót diktált, nem engedett el, csak lökte és lökte hihetetlen gyorsan. Rám hajolt és egy erőtlen csókot nyomott a számra, közben izmai megfeszültek, mint valami íj, hirtelen visszaegyenesedett. Nyakát kissé behúzta, fejét a plafon felé hajtotta, szemeit lecsukta, és egy édes nyögés hagyta el kitátott száját.
  Farkát utolsó pillanatban húzta ki belőlem, forró magját puncimra engedte. Spriccelt a hasamra, a csiklómra, ahol a négy-öt löket után makkja hegyével lassan szétkente. Erőtlenül csúszott vissza belém, a már ismert kis lyukba, majd rám nehezedett. Lihegett, mint aki maratont futott, kezeivel magához volt szorosan, kicsit simogatott is.
  Megcsókoltam. Hosszan, finoman, édesen, puhán, hogy érezze a romantikát, bár nem tudom, mennyire lesz ez rá hatással.
- Mi lett veled? - kérdezte. - Nem szoktál velem így kacérkodni!
- Nem tudom, meg akartalak kapni. Hagyjál, most nem tudok normálisan gondolkodni! - ráztam le.
- Mondjuk, még mákod, h nem ájultam el!
- Miért? Volt már rá példa? - csodálkozva néztem barna szemeibe, hátha valamikor elmosolyodik és benyögi, hogy csak hülyéskedik.
- Nem volt még, de hallottam durvábbat. - kezdi a meséjét. - Megtörtént esemény, hogy egy kis fiatal csaj elment egy faszival, aki kb olyan 120 kiló fölött volt, a csaj meg kis tini, olyan 50 kiló. És ahogy az autó hátsó ülésén ott dugtak, a faszi pont akkor kapott szívinfarktust, amikor beleélvezett a csajba, persze akkor már mindegy volt. És a faszi ott feküdt már halottan vagy fél órát a csajon, a rendőrök vették le a csajról. Most gondolhatod, fél órán keresztül egy halott fasz ott volt a csajban...
- Azt hiszem, utána nem sokszor kívánta a szexet. - fura volt, de együtt nevettünk.
  Odabújtam hozzá, jó szorosan, ő pedig fogott, el ne menjek. Eszem ágában nem volt elhagyni, mikor már végre az enyém volt. Nem akarok rajta kívül mást, eddig is jól elvoltunk, talán egy párként is meg kellene próbálnunk. Valami majd kisül belőle!
2015. április 27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése