picture

picture

2015. november 9., hétfő

Egy jó kis fejmosás

Érdekel a véleményem? Igen, én írom a blogom, nincsenek informátoraim, akik népszerûsítik, vagy segítség, akik ötletet adnak. Esetleg a barátom, Tamás, és ez a titokzatos Kelda barátnôm, akikért bármit megteszek. Nem kellene bíznom bennük, fôleg Tomiban ne?
Elôször is, vagyok annyira felnôtt, hogy megválogassam, kivel kötök olyan "szerzôdést", kinek fogadom meg, hogy hûséges leszek, akinek csak akarom. Attól, hogy valaki életében volt egy nagy szerelem, ami valamely oknál fogva tönkrement, sem én, sem más nem tehet róla, mint az, aki befolyásolta azt a két szerelmest. Innentôl kezdve nem kellenek a mindenféle károgások, az idétlen vigyor mellett, hogy nem szabad férjhez menni, vagy biztos lesz valami/valaki, aki tönkreteszi az életem.
Valamiért nem vagyok kíváncsi, és szerintem néhány sorstársam sem, hogy hosszú idô alatt nem tudta kitapasztalni, vajon van-e lyuk a mellbimbón, mert ô aztán sokat tanulmányozta. Senkit nem érdekel a mellcentrikussága, hogy a minnél jobban kivágott pólójú lányoknak jobb jegyet adjon, mert ez egy olyan hely, ahol kiskorúak is bôven vannak. Simán célzásnak veszi némelyik az ilyet, és talán ettôl lesz szûzribanc.
Egy lehengerlô ismerôsöm erre csak annyit mondana, hogy 'Tanulja meg szétválasztani a kettôt!'
Namármost megkérdezem kedves Olvasóimat, hogy a fent megjelölt dolog szubjektív; egyéni véleményhez kötött, vagy objektív; teljesen tényszerû és tárgyilagos?
Igazán csak most jött ki belôlem ez az undor a mérhetetlen egoizmusra, a lenézésre, holott én nemcsak tisztelettel, emberséggel is számba vettem. Méghogy pont engem tart hazugnak!? Hogy én ne lennék az a perverz, apakomplexusos, néha pedofil, néha nekrofil, hangôrült maszturbálós? Igen, megvannak azok a dolgok bennem, amik egy "házasság"-nak nevezett szerzôdésben talán akadályba ütközne, és igen, voltam terhes havonta 3x úgy, hogy nem tudtam róla, nem vetéltem el, és nem volt abortuszom, ráadásul sosem ettem annyit, hogy a pocakomon meglátsszon, de attól még nem kell hazugnak tartani egy olyan embert, akirôl azt hisszük ismerjük, csakmert megmutatott néhány szeletet saját magából!
Ezt az egészet egyetlen embernek írtam, korától és nemétôl eltekintve, de nagyon remélem, eljut hozzá ez a kis agymosás, pedig tudom, magán nem tud és nem is fog változtatni, csak nagyon gyors ütemben fogja be a száját és számoljon háromig, mielôtt egy csípôs megjegyzést tenne. Közlöm, hogy sokan becsülik, de a stílusa néha, sôt, óránként elviselhetetlen.
További jó olvasást és szórakozást a cseppet sem titkolt, perverz és abszolút maszturbálásra használható novelláimhoz!

Kemy-elviselhetetlenül dühös...

2015. November 9.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése