picture

picture

2016. január 28., csütörtök

Telelés? Nyaralás? Decemberben? +18 hetero

  Újabb öt és fél nap Kristóffal a világ végén, ahol a mi birodalmunkba senki nem tör be, még a hideg sem.
  Csípős volt az a hétfő, amikor eljöttél értem, hogy forrón megcsókolj, a karodba zárj, majd idegeskedve elinduljunk abba a kisvárosba, ahol jó lenne majd veled együtt élni. Most nem láttuk Béla bácsit, csak azt a marhára csípős, cherry-s D*r*x tubust, amit a hifid hangszórója mellett hagytam.
  Mi volt az első napon akkor? Azt hiszem ebédre értünk haza, de már nem emlékszem, mit is ettünk. Az tuti, hogy Atiku volt, akit először megláttam fehér pólóban, ahogy nekem, a bejárati ajtónak háttal, a plazma TV-nek szemben ül, érzéki száján kissé közömbösen csúszott ki az a "hello". Édesanyád a konyhában volt, de alig emlékszem valamire. Az biztos, hogy nem tudtam elaludni valaki miatt, akit Keldának hívnak. Előző este ugyanis vele aludtam, de folyton ellökött magától, négyszer, vagy ötször keltem fel aznap éjjel és pokoli fáradtság tört rám, mire Veled valahol a pályán mentünk.
  Az tuti, hogy mire odáig eljutottunk, hogy aludni kellene, én nem bírtam. Nem azért, mert melletted feküdtem és a Cas és Dylan-t néztük, ami mellesleg egy szívemhez borzasztóan közel álló film, hanem mert előzőleg Keldával nem volt valami kellemes. Nem bántom, mert csak a legjobb barátnőm, és imádom tetőtől talpig a hisztijével együtt, és nagyon sokszor kihúzott a csávából, de ez az egy tulajdonsága... mindegy is, szóval mikor felkeltem, leültem a konyhában, naplót írtam és rágyújtottam, minél Kristófabb szagom legyen, a naplómnak is. Kristóf befordult a fal felé, mire én is odajutottam, de nem voltam szemét, nem rúgtam le az ágyról, inkább odabújtam vattacukorszerű fenekéhez és nyakon csókoltam.
  Puszilt már valaki igazi medvét? Kb ilyennek tudom elképzelni, mikor valami olyan dolga van, de nem zavarja, ha valaki hozzányúl. Kellemesen alszik tovább, szinte "szeme se rebben" mint egy igazi játékmackó.
  Másnap reggel 3:40kor majdnem kivágtam a telefonját... nem piacra kellett menni? Megy a halál, alszom tovább, növésben vagyok, tanulnom is kellene, meg gondolom anyukája is szívesen fogadja, ha a menyjelöltje kicsit besegít. Ere megkapom, h nem kellek. Kétségtelen, hogy kerestem Márti néni társaságát, talán mert ő az egyetlen nő a lakásban, de valahogy azok után, h apukád kissé spiccesen jött haza... Igen, határozottan jó kedve volt. Atiku pedig mintha haragudott volna rám valamiért... vagy mindig ilyen mogorva?
  Azt az egyet meg kell hagyni, hogy a fiad félreismertem. Azok után, hogy első alkalommal milyen egy kómás bunkó volt, most kifejezetten segítőkész lett. Nem akarok nagy feneket keríteni a dolognak, de mintha megpróbálta volna helyrehozni az elbaszott beszólást. Az tuti, hogy mikor mentem le hozzád a piacra, ő kezdeményezte a dumálást és elég jól elfogadta a véleményem, ha volt valamiről. Sőt, elég gyakran egyet is értett. Nem reagált le, ha valami rossz volt, vagy nem tetszett neki, meg sem szólalt.
  Igaz, a buli után megzabáltam a banános sütit... :) de ha egyszer annyira finom volt!!! Kicsim, szerinted a fiad végignézte volna, ha bejön és tényleg bugyiban kellett volna biliárdoznom? Mondjuk elég nagyot nézett, és nem igazán sietett ki...
  De rád ütött, az tuti! Klassz srác, még részegen is olyan kis csendes, mint te. Asztalnak is tökéletesen megfelel a lavór felett hajolva, mint ahogy tűzszerésznek. Nincs még egy ilyen bolond, aki össze akar kötni három huszonötöst, meg a száznegyvenest!
*
  Amiben viszont Téged nem tud utánozni, az a szerelmeskedés. Fogalmam sincs, hogyan csinálja, nem is érdekel, de ennyire jó biztos nincs, akár a te csináltad, akár nem. Csak legyek én is olyan mázlista, mint exed volt, hogy egy olyan gyereket szülhetek neked, mint az első! Igen, nem titkolom, de én szeretnék egyszer szülni, minden hülye támogatás és pletyka ellenére, vagy pénzhiány és hogy mennyi köztünk a korkülönbség, nem érdekel. Ha egyszer szeretem, akkor ez van, nem mondhatom azt, hogy ne haragudj, nem szeretelek, holott megdöglök utánad.
  Meg akartam tudni, milyen az igazi szeretkezés, nem az a vad kefélés, hanem az összebújós, szerelmes szeretkezés, ami a filmekben is van, a ponyvákban. Átmentem gumibabába, mert úgy hajtogattál, ahogy akartál, annak ellenére, hogy néha feszített, mert annál már képtelenség a nagyobb terpesz. Vagyis azt hittem, hogy képtelenség, mert te megtartattad velem, sőt, nagyobbra is feszíteted.
  Mesés volt, ahogy elengedted a lábaimat és lassan rámfeküdtél, arcod a nyakamban volt, és élvezhető ritmusban merültél el bennem újra és újra. Megbabonázott minden egyes levegővételed, azok az apró hangok, amiket hallottam, a forró tested, az egyfoma ritmus hosszú perceken keresztül. Jó volt újra veled, és ha ma belegondolok, szinte bizsergek megint. Igen, igazi szerelmeskedés volt, ebben biztos vagyok, mert te mutattad nekem, Szerelmem, és amit te mondasz, és igaz, az úgy is van <3.
  De hogy másnap megtapasztalni egy órás vadulást? Sikítva élveztem fél órán át, a közepétől a végéig, amíg csak térdelni bírtam. Szakadt a víz rólunk, de nem bírtunk megállni. Utolsó pillanatban rántottad ki a szerszámod, és sikerült összekenni az ágyad... Azt sosem fogom elfelejteni!
  De a végén nem úgy csináltad, mint mindenki más! Simogattál, főleg a fenekem és a derekam, mert tudod, hogy azt szeretem, és csak lustán, kimerülten pihegtem. Betakartál, és megint összebújva aludtunk el. Mi mikor nem alszunk összebújva?
  Gyorsan eltelt az a pár nap, míg reggelente egyedül ébredtem, mert piacon voltál. Együtt shoppingoltam anyukáddal!!! Lehet hogy félreismert engem? Ahogy én a te fiad? Lehet, de mostmár látja rajtam, hogy nem vagyok olyan beképzelt liba, mint a többi nőd... Istenem, hogy tudtál te olyan értelmi csükkenteket összeszedni? (Mondom én... :) )
  Szóval jövő pénteken hogy oldjuk meg a bálat? Hozol kaját? Vagy majd együtt megyünk kilenc után? Akkor már nem szabadna kint lennem az utcán, nem hogy veled!! Ejnye, de rossz kisfiú vagy, jó hogy el nem rabolsz, kedves Szerelmem!!! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése